miércoles, 22 de marzo de 2017

La Funció de Nutrició

Setmana del 20 de març

Avui ha estat un dia molt interessant ja que a la reunió anterior amb la meva tutora vaig fer-li una proposta sobre com treballar el tema de la nutrició. A la tutora li va agradar la proposta i avui l’hem duta a la pràctica.

Primer hem escrit els 4 aparells que intervenen en el procés de nutrició, hem creat 4 grups de 5 alumnes i els hem repartit un aparell a cada un.

La tutora ha proporcionat uns quants fulls a cada grup on apareix la informació necessària per a poder saber quina funció fa cada òrgan i per a fer-los més fàcil la recerca.

També els ha donat un dibuix referent a l’òrgan que treballen i havien de posar el nom de les parts al dibuix.

Finalment els hem posat un guió a seguir perquè els fos més fàcil saber què havien de cercar de cada òrgan. Dibuix de l’aparell, quins òrgans hi intervenen, quina funció fan i curiositats.

La part de les curiositats ha estat molt interessant ja que els alumnes s’han plantejat preguntes com: perquè fem rots? Perquè tenim singlot? ...


El que volíem aconseguir amb aquesta activitat era eliminar la metodologia tradicional de copiar la informació que proporciona el llibre, que ells expliquessin a la resta de companys quina era la funció del seu òrgan i d’aquesta manera sentir-se especialistes amb el que feien i que era útil la seva feina, fomentar el treball cooperatiu ja que s’havien de posar d’acord per a treballar un mateix òrgan i sobretot crear curiositat i interès amb el tema que estàvem veient. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario