Setmana 27 de febrer, blog
1. El tutor/especialista han de detectar les dificultats que tenen els alumnes dins l'aula.
2. Tota la informació que recueixin, s'ha de transmetre a l'equip suport del cicle, i es valoraran quines mesures s'han de prendre.
3. És molt important que els pares estiguin informats en tot moment del que passa als seus fills.
Segons les NESE que presentin els alumnes, s'hauran de prendre unes mesures o unes altres.
No sempre s'hauran de fer adaptacions significatives (eliminar/modificar apartats del curriculum ) sinó que en molts de casos és suficient canviar la metodologia d'aula; presentar la informació més clara i detallada, reforçar les explicacions de manera visual, si veiem que a un alumne li costen les matemàtiques, fer-li resoldre tan sols dos problemes i no saturar-los.
Fomentar el treball en grup, d'aquesta manera s'ajudaran i aprendran uns des altres.
Totes aquestes adaptacions i millores dins una aula no només serviran per als alumnes amb NESE sinó per a tot el grup classe.
Si ha d'intervenir un mestre de suport que no ho faci tan sols amb l'alumne que ho necessiti, apartant-lo de la resta de classe sinó que el mestre de suport ofereixi ajuda a tot el grup.
En cas que sigui necessari es duran a terme adaptacions significatives.
El que hem de fomentar com a docents és el RESPECTE per a tots dins el nostre grup classe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario