Setmana del 27 de Febrer
Com vam parlar a la classe anterior, dins les nostres aules
podem trobar varis alumnes amb NESE (necessitats educatives de suport
educatiu). Ara que he començat les meves primeres pràctiques, al meu curs hi ha
dos alumnes que són NESE.
A aquests alumnes els ve a ajudar una mestra de suport tres
hores setmanals, la resta d’hores la tutora intenta llegir els anunciats en veu
alta, fer que no copiïn els enunciats, si fan matemàtiques per exemple fer-los
centrar tan sols en dos o tres problemes, fer que facin menys contes de
multiplicar...
El que m’agrada és que la mestra duu a terme aquest tipus
“d’intervencions” amb tot el grup classe i així reforça a tots els alumnes.
També tenim una nina amb altes capacitats en llenguatge i el
que ha fet el centre ha estat ajuntar-la amb altres dos alumnes que també són
altes capacitats i entre ells i amb ajuda d’un mestre, duen a terme projectes d’investigació que
després exposen als seus companys.
Per altra banda tenim una nina que presenta una seria de
símptomes com: lectura lenta, li costa memoritzar les taules de multiplicar,
gira les lletres a l’hora de llegir i ve una mestra de suport a cercar-la 15
minuts durant tres dies a la setmana i l’ajuda, està amb procés d’estudi per a
saber amb que l’han de reforçar.
No hay comentarios:
Publicar un comentario